Wednesday, November 1, 2017

Happy new SMS hasrat tahun 2018




Happy new SMS hasrat tahun 2018


1.) Walaupun dalam waktu paling gelap dalam hidup anda, saya akan berdiri di sisi anda memegang satu-satunya lilin dan menyala semua kawasan luar diterangi. Semoga Allah melimpahimu dengan semua kebahagiaan di dunia! Selamat Tahun Baru 2018!




2.) Harapan ini hasrat baik membantu anda untuk meraikan Tahun Baru yang menarik dan ajaib. Selamat Menyambut Tahun Baru sangat gembira.



3.) Cheers kepada Tahun Baru, yang diharapkan akan penuh dengan kejayaan dan kebahagiaan. Selamat tahun Baru!



4.) Jarak mungkin menjaga kita selain namun hati kita bersama-sama. Selamat Tahun Baru kepada kegembiraan dalam hidup saya!



5.) Semoga tahun baru penuh dengan kecerahan dan harapan supaya kegelapan dan kesedihan menjauhkan diri daripada anda. Selamat tahun Baru!



6.) Harapan Tahun Baru anda dipenuhi dengan kejayaan, kesihatan, kemakmuran dan kebahagiaan. Selamat tahun Baru!



7.) Semoga anda mempunyai tahun yang hebat penuh dengan kebahagiaan yang besar dan berjaya! Kekal dalam kesihatan yang baik dan mencapai tahap yang lebih tinggi untuk berjaya. Yang ingin anda satu tahun yang indah di hadapan!



8.) Ia Tahun Baru dan masa terbaik untuk memperbaharui kamus hidup anda. Mengeluarkan kata-kata seperti iri hati, kebencian, dendam, tamak dari kamus anda dan menghentikan kata-kata seperti kasih sayang, penjagaan, kasih sayang, kejujuran dan kepuasan di tempat mereka. Ini akan memastikan bahawa anda mempunyai tahun yang hebat dan rasa bersalah bebas di hadapan.



9.) Mempunyai anda dalam hidup saya meyakinkan saya bahawa saya mempunyai seseorang untuk bergantung kepada dan memanggil pada masa yang diperlukan. Seperti tahun ini berakhir, kita lihat pada tahun yang lain menyelesaikan ke dalam hidup kita memberikan kami satu lagi peluang untuk berada di sana untuk satu sama lain. Selamat tahun Baru!



10.) Terdapat banyak perkara di dunia belum dapat dilihat dan berpengalaman. Hidup dalam kehidupan anda, meneroka ufuk baru, pergi untuk pengembaraan baru Tahun Baru ini dan anda tidak akan menyesal.



11.) Mesej ini adalah untuk menyampaikan salam kasih kepada anda dan keluarga anda. Berharap anda mempunyai tahun yang hebat dan akan mempunyai walaupun satu yang lebih baik kali ini. Menghabiskan masa dengan orang yang anda berhampiran dan sayang. Nikmati!



12.) Satu lagi tahun jenama baru di sini supaya berehat dan tenaga anda dan mendapatkan set untuk menikmati. Meninggalkan semua kebimbangan, keraguan dan ketakutan dan hanya ikut dasar ketawa, cinta, live.



13.) 2018 adalah hanya sekitar sudut, menyimpannya dalam fikiran yang hidup hanya sekali, kehidupan adalah seluar pendek, peraturan adalah bertujuan untuk dipecahkan dan bersenang-senang dan mencipta kenangan semua yang dikira.



14.) Ini Tahun Baru hasrat saya untuk anda adalah untuk hari yang mudah percuma, fikiran yang beban percuma dan cinta yang adalah keadaan percuma.



15.) Mari kita membuat resolusi Tahun Baru kami berada di sana untuk satu sama lain dan membantu sesama manusia yang memerlukan walaupun kita tidak mengenali mereka secara peribadi. Jadi datang mari kita menyebarkan kebaikan dan bersorak!



16.) Boleh matahari baru Tahun Baru membawa anda kuasa dan kecergasan ketika bulan baru Tahun Baru membawa anda ketenangan dan ketenangan!



17.) Harap kebaikan hari ini pada tahun baru berfungsi sebagai harta berharga untuk hari esok yang lebih baik. Menikmati Tahun Baru.



18.) Sepanjang tahun-tahun sebelum ini, saya telah bugged dan jengkel neraka daripada anda. Hari ini, pada awal tahun baru saya mahu berjanji kepada anda bahawa saya akan terus melakukannya tahun ini juga. Nasib baik dengan itu!



19.) Walaupun ia adalah satu tahun baru dan perkara yang boleh berubah, saya berharap untuk meneruskan kerjasama dan bersaing bon ini dengan cekap untuk tahun-tahun akan datang. Wish anda tahun baru yang hebat!



20.) Tahun datang dan pergi, tetapi tahun ini saya amat ingin anda dua kali ganda dos kesihatan dan kebahagiaan mendahului dengan banyak keseluruhan cinta. Selamat tahun Baru!



21.) Knock Knock! Akulah Tahun Baru dan saya di sini dengan semua cinta, kebahagiaan, keberkatan dan nasib yang baik untuk anda. Biar saya masuk dengan tangan terbuka.



22.) Tahun boleh datang dan pergi tetapi persahabatan kami akan berlangsung seumur hidup dan kita tidak akan menjadi musuh. Oleh itu, sebelum matahari mendapat untuk menetapkan, saya ingin anda Tahun Baru gembira dan hebat.



23.) Seperti yang kita log keluar daripada tahun sebelumnya dan log masuk ke dalam tahun ini, Aku mengutus engkau hasrat tulus penuh dengan kasih sayang, nasib, kebahagiaan dan bergembira. Selamat tahun Baru!



24.) Berharap bahawa semua masalah dan kesakitan anda hanya bertahan selagi resolusi Tahun Baru anda. Selamat tahun Baru!



25.) Ada satu pintu yang tidak dikunci menunggu anda dengan timbunan peluang di sisi lain daripada itu. Merebut memegang mereka Tahun Baru ini dan mempunyai tahun yang berjaya di hadapan.



26.) Semoga Allah melimpahimu dengan 12 bulan kebahagiaan, 52 minggu keseronokan, 365 hari pencapaian, 8760 jam nasib baik, 52600 minit kesihatan yang baik dan 31.536.000 saat ekstasi dan kebahagiaan! Selamat tahun Baru!



Untuk bank yang akan memberi saya pinjaman besar dan kemudian lupa saya selama-lamanya 27.) Tahun Baru ini saya sedang mencari. Jangan beritahu saya jika anda mencari satu! Selamat Tahun Baru btw!



28.) Seperti seluruh dunia di sekeliling kita semakin membesar pada tahun, saya berharap anda mempunyai hati yang tetap tinggal muda dan ceria seperti biasa.



Mesej Tahun Baru

Mesej Tahun Baru

29.) Mungkin Tahun baru ini akan menjadi salah satu yang memenuhi segala impian anda dan sebagainya memulakannya dengan gembira dan jiwa yang bersemangat! Berikut adalah yang ingin anda tahun baru makmur!
30.) Saya mahu menghentikan semua kecenderungan negatif saya untuk tahun dan akan datang; Namun kemudian saya memahami bahawa tiada siapa menikmati rugilah.



31.) Semoga semua saat, minit, jam, hari, minggu dan bulan Tahun Baru ini membawa anda kegembiraan yang besar dan berjaya! Selamat tahun Baru!



32.) Kita patut bersyukur kepada Tuhan untuk membuka satu lagi lembaran baru dalam kehidupan kita. Berharap untuk hidup setiap masa dengan sepenuhnya.



33.) Di sini adalah hadiah cinta, dibungkus dengan baik, diikat dengan suci hati dan dimeterai dengan keinginan tulus. Selamat tahun Baru!



34.) Semoga setiap hari dalam tahun yang akan datang membawa kebahagiaan, kegembiraan dan kejutan manis di depan pintu anda! Semoga anda dan semua yang sayang anda Tahun Baru hebat.



35.) Lupakan semua kesakitan, kesedihan dan kegagalan tahun lalu. Selamat datang tahun ini dengan senyuman benar dan besar. Selamat tahun Baru!



36.) Tahun Baru adalah masa yang tepat untuk membuka ufuk baru dan merealisasikan segala impian. Mencari semula kekuatan dan keberanian yang ada dalam diri anda dan terus bergerak ke hadapan.



37.) Diberkatilah kamu tahun baru ini
dengan ketenangan jiwa, cinta sejati dan kegembiraan tak terlazim!
Selamat tahun Baru!



38.) Pada Tahun Baru, kita melihat kembali pada semua kenangan panas, berasa bangga dengan pencapaian kita dan mengambil pengajaran dari kesilapan kita sebelumnya. Adakah tahun yang penuh dengan keseronokan yang tidak berkesudahan dan laugher.



39.) Sebelum matahari terbit matahari pertama 2018, saya cat semua sinar dengan berkat dari kejayaan dan kebahagiaan untuk anda. Berikut adalah yang ingin anda Tahun Baru yang indah!



40.) Seperti yang kita memasuki tahun baru ini bersama-sama, mari kita berjanji akan sentiasa berada di sana untuk satu sama lain dan bangkit di atas setiap jatuh dan kelemahan. Selamat tahun Baru!



41.) Jika anda berada di jalan raya untuk kejayaan, peraturan yang paling penting adalah untuk terus melangkah ke hadapan dan tidak pernah menoleh ke belakang. Semoga anda mencapai matlamat anda dan mempunyai perjalanan yang berbaloi!



42.) Dalam Tahun Baru ini, mari kita membuat janji kepada diri sendiri. Janji untuk menjadi makhluk yang lebih baik manusia, orang keluarga yang lebih baik dan yang paling penting warganegara yang lebih baik untuk negara kita.



43.) Malam yang gelap tetapi hari adalah cerah, menyimpan kepala dan hati anda di tempat yang betul. Jangan sedih kerana ia hampir dekat. Ya! Kita bercakap tentang Tahun Baru akan datang.



44.) hasrat saya baik untuk anda hanya tidak terhad kepada tahun yang akan datang tetapi untuk tahun-tahun akan datang. Mempunyai Tahun Baru goyang!



45.) 2017 akan keluar ... Tahun Baru 2018 akan datang pada! Adakah giliran twist, giliran dan menari sepanjang malam. Yang ingin anda 365 hari daripada jumlah keseronokan dan kenikmatan.



46.) Jika anda berpuas hati, menyambut Tahun Baru ini dengan senyuman pada muka anda. Jika anda tidak berpuas hati, masih tidak dapat menjadikan orang-orang yang dekat dan sayang anda tersenyum Tahun Baru ini.



47.) Terdapat perkara-perkara yang dibiarkan asal atau beberapa perkara yang meninggalkan perkara lain tetapi apa yang tidak boleh dibiarkan asal adalah yang ingin anda Tahun Baru gembira.



48.) Bersyukurlah bahawa anda boleh melihat Tahun Baru dalam kehidupan anda lagi. Belajar daripada kelemahan anda yang lalu dan mengambil dunia dalam semangat yang tinggi!



49.) Selamat Menyambut Tahun Baru sangat gembira! Meraikan hari dengan orang yang tersayang anda dan cincin pada tahun baru dengan banyak kegembiraan!



50.) Semoga Allah pancuran anda dan yang sayang anda dengan semua cinta, nasib dan kebahagiaan di dunia! Hasrat dan musim terbaik ucap selamat tahun baru dari saya kepada anda.



51.) Pada kesempatan perayaan ini, berharap anda mempunyai yang hebat Januari aman Februari, menyeronokkan Mac, indah April, bebas tekanan Mei meriah Jun, gembira Julai, diberkati Ogos, indah September, perayaan Oktober, nice November dan akhirnya yang paling gembira bulan disember! Dan tetapi lepas tidak sama sekali sekurang-kurangnya, mempunyai Tahun Baru yang paling menarik dan menawan.



Mesej Tahun Baru dan SMS

Mesej Tahun Baru dan SMS

52.) Walaupun setiap petang menghilangkan sehari dari kehidupan kita, setiap matahari terbit membawa bersamanya hari yang baru yang penuh dengan harapan dan peluang semata-mata untuk kita. Menggunakan setiap hari untuk potensi sepenuhnya.

53.) Tiada siapa yang boleh kembali dalam masa untuk mengubah kesilapan atau kesilapan seseorang. Jadi berhenti berfikir tentang masa lalu, bekerja pada masa ini untuk membuat masa depan yang lebih cerah.



54.) Anda berada di zaman yang lebih baik, melihat masa lalu semua sebab demotivating hidup anda dan berusaha ke hadapan.



55.) Mendapat mereka sayap dan melambung ke tahap yang baru! Berkembang dan mekar sepenuhnya anda Tahun Baru ini.



56.) Jadilah kegembiraan di rumah anda dan kehangatan di dalam hati anda. Oleh kerana pendekatan Tahun Baru, berharap ia membawa bersama-sama berita gembira dan suka untuk anda!



57.) Oleh kerana Tahun Baru menemui jalan melalui malam musim sejuk bersalji, di sini yang menghantar anda hello yang hangat dan pelukan yang ketat! Selamat tahun Baru!



58.) Anda adalah seorang pemimpi,
dan anda adalah pelaku.
Mungkin anda melakukan dan mencapai kejayaan yang lebih besar,
dengan setiap silam tahun.
Semua yang terbaik untuk Tahun Baru.



59.) Karang cerita yang paling besar yang anda boleh untuk diri sendiri. Buka buku baru Tahun Baru dan mula menulis!



60.) Semoga setiap hari yang anda bangun, penglihatan di cermin menggembirakan anda dan seterusnya anda menggembirakan sesiapa sahaja yang anda bertemu! Sebarkan kebahagiaan dan bersorak Tahun Baru ini!



61.) Oleh kerana fajar pendekatan Tahun Baru, ia menjanjikan anda yang lebih baik dan memenuhi esok.



62.) Lupakan semua pengalaman yang tidak menyenangkan daripada tahun sebelumnya dan mengalu-alukan perkara yang gembira disimpan di kedai untuk anda.



63.) Cheers kepada Tahun Baru datang! Mempunyai menyeronokkan!



64.) Tahun Baru bukan sahaja mengenai perubahan tarikh tetapi seluruh arahan itu. Semoga tahun penuh dengan keceriaan dan keriangan.



65.) Semoga masa yang sukar membawa sinar harapan Tahun Baru ini.



66.) Semoga Tahun Baru membawa harapan baru, resolusi yang lebih baru dan kebahagiaan baru.



67.) Apabila tahun berakhir, mungkin semua negatif dan kesukaran berakhir terlalu; Semoga Tahun Baru menyambut sahaja semua yang positif.



68.) Semoga setiap hari Tahun Baru membawa anda kejutan menyenangkan seperti kelopak bergulung bunga yang menyebarkan aroma gula perlahan-lahan kerana ia dibentangkan lapisan oleh lapisan.



69.) Semoga Tahun Baru membawa pelbagai jenis cara anda peluang yang membolehkan anda untuk menenun kisah kejayaan.



70.) Ketika dunia tumbuh setahun lagi tua saya ingin anda untuk mempunyai hati yang masih Tahun Baru muda dan ceria dan sentiasa.



71.) kehendak saya untuk anda tidak terhad kepada hanya pada tahun berikutnya tetapi untuk setiap satu daripada semua tahun yang anda tinggal, dalam kehidupan ini dan seterusnya. Mempunyai Tahun Baru berlaku di hadapan.



72.) Tahun Baru ini boleh anda membuang segala ketakutan anda, keraguan dan kebimbangan kerana anda membuat ruang untuk impian, cita-cita dan kegembiraan.



73.) Oleh kerana tahun ini adalah pembungkusan beg, saya ingin untuk anda bahawa semua pesimisme dan masalah juga berbuat demikian, dan Tahun Baru membawa pencapaian dan keputusan didambakan untuk anda.



74.) Setiap Tahun Baru, kita impikan dunia yang lebih baik untuk kita dan kita. Tahun ini marilah kita mengambil tanggungjawab untuk menjadikan dunia ini tempat yang lebih baik untuk anda, saya dan yang lain dapat.



75.) Tahun Baru ini mungkin anda mempunyai kekuatan untuk menulis semula kisah kehidupan anda dengan cara yang anda mahu ia menjadi.



76.) Tahun Baru ini tidak pernah membiarkan kesedihan dan kecewa awan kejelasan dan positivity anda, kerana ia adalah sifat kedua yang akan membantu untuk membawa masuk cahaya matahari untuk hidup anda.





Perutusan Tahun Baru

Mesej Tahun Baru



77.) Ingat bahawa tidak ada Tahun Baru boleh menjadi sempurna. Tetapi anda perlu untuk mengabaikan negatif dan memeluk positif.



78.) Tahun Baru ini mungkin anda menyelam ke dalam jiwa anda dan membentuk persahabatan yang kekal dengan diri sendiri.



79.) Semoga setiap hari Tahun Baru menjadi perayaan dengan anda dikelilingi oleh mereka yang mengambil berat.



80) Tahun Baru ini saya ingin anda untuk mempunyai fikiran yang terbuka untuk anda tidak pernah tahu apa kejutan sedikit kehidupan boleh membuang cara anda.



81) Tahun Baru ini saya berharap bahawa setiap langkah yang anda ambil adalah berpandukan berkat Allah.



82) Tidak Tahun boleh menjadi katil mawar. Tetapi saya ingin anda keberanian dan keyakinan untuk menghidupkan setiap halangan kepada peluang semasa Tahun Baru yang akan datang.



83) Semoga Tahun Baru anda menjadi terang seperti cahaya matahari dan sebagai wangi sebagai bunga.



84) Mei segala impian anda dari tahun giliran terakhir ke dalam pencapaian semasa Tahun Baru ini.



85) Tahun Baru ini sebagai anda berarak ke arah memenuhi segala impian anda mungkin ada kekhawatiran dengan cara anda untuk menyekat laluan anda.



86.) Semoga tahun lama mengambil semua kesedihan dan kesengsaraan kerana ia berlalu dan mengisi hari yang akan datang anda dengan cahaya matahari dan kebahagiaan sekarang dan sentiasa.



87.) Tahun Baru ini mungkin anda mencari tangan lagi firma penyayang persahabatan dan persahabatan setiap kali anda menghulurkan anda.



88.) kejayaan Genuine datang hanya kepada mereka yang bersedia untuk itu. Jadi tidak pernah langkah ke belakang dan sentiasa mempunyai keberanian untuk menghadapi cabaran baru. Semoga anda yang sangat gembira tahun baru 2018.



89.) Biar saya berharap anda Tahun Baru Happy sebelum garis telefon mendapatkan tersekat dan internet digantung. Selamat Tahun Baru 2018!



90.) Mari kita mempunyai parti coz ia adalah masa Tahun Baru. Meraikan Selamat Tahun Baru 2018 dengan saya sepanjang malam, supaya kita dapat mengakhiri tahun ini bersama-sama dan memulakan tahun baru bersama-sama.


Semoga lampu kegembiraan, menerangi hidup anda dan mengisi hari anda dengan
berkilau terang keamanan, bergembira dan muhibah. Selamat Tahun Baru ..................... gembira mesej tahun baru untuk rakan-rakan

saya bertemu dengan kasih sayang, kesihatan, keamanan dan kegembiraan,
Mereka memerlukan tempat yang tetap untuk tinggal.
Saya memberikan mereka harapan address ur mereka tiba dengan selamat.
Selamat Tahun Baru

Semua yang memberi inspirasi u,
segala-galanya yang bermaksud paling 2 u,
segala-galanya yang menjadikan u tersenyum & membawa u kegembiraan ........................... ..best gembira hasrat tahun baru untuk kawan-kawan
i ingin 4 u pada tahun baru.

Sebagai 2017 daun, mungkin ia mengambil dengan itu semua kesedihan dan kebimbangan anda.
2018 tiba, mungkin ia membawa bersama anda kebahagiaan dicemari dan kemakmuran.

Semoga tahun baru ini membawa hanya kebahagiaan tidak lusuh,
Semua orang suka sahaja anda sayang,
Semua masalah anda akan selesai
Ia untuk hasrat anda saya pada tahun baru istimewa ini .................... ........ gembira mesej tahun baru

Pada tahun baru ini gembira.
Mari kita menjadi makhluk yang lebih baik manusia,
seorang lelaki keluarga yang lebih baik,
dan kurangnya rakyat yang lebih baik pada tahun 2018 ..
Tuhan bye 2017!

Duaon ki soghat liye
Dil ki gehrai se
Chand ki Roshni se
Pholon k Kaghaz setiap
Aap k liye Sirf 3 lafz
HAPPY NEW YEAR || Mesej tahun baru dalam hindi ||

Malam yang gelap tetapi Days adalah Cahaya,
Malam yang gelap tetapi Days adalah Cahaya,
Wish Hidup anda akan sentiasa terang.
Jadi Dear saya tidak mendapat Fear
Coz, Allah Gift kita "BRAND NEW YEAR".
SELAMAT TAHUN BARU

Sesuatu yang boleh dibiarkan asal
Beberapa kata boleh dibiarkan tanpa disebuntukan
Sesetengah perasaan boleh dibiarkan unexpressed
Tetapi seseorang seperti anda tidak boleh dibiarkan.
Saya ingin ua Selamat Tahun Baru 2018 ................. gembira mesej tahun baru untuk teman wanita

Sada Barte rahe aap ki kemasyhuran,
Milte rahe Sabse pyaer aur Dosti,
Aur batu banyak keseronokan & Masti.
Wish anda a..Happy tahun baru dengan
Plenty keamanan & kemakmuran .......................... gembira Mesej tahun baru dalam hindi

Sabke Dilo mai ho Sabke liye Pyar,
Aanewala har din Laye Khusiyo ka Tyohar,
Apakah ummid ka Sath aao Bhulke sare Gum
tahun baru 2018 ko Hum Sab kare WEL-COME!

Ek-Khubsurti ..!
Ek-Tajgi ..!
Ek-Sapna ..!
Ek-Sachai ..!
Ek-Kalpana ..!
Ek-ahsas ..!
Ek-Astha ..!
Ek-Vishvas ..!
Yahi Hai ek Achhe Saal Ki Shuruaat ...!

Es Naye Saal mai ..
Jo untuk Chahe wo tera ho,
Har din Khubsoorat aur Ratain roshan ho,
Kamiyabi chumte rahe tere kadam humesha yaar,
Naya Saal Mubarok ho Tuje semata-mata Yaar.

Sesuatu dalam senyuman anda yang bercakap kepada saya,
sesuatu dalam suara anda yang menyanyi kepada saya,
Sesuatu di mata anda yang mengatakan kepada saya,
Bahawa anda yang paling aku sayangi.
Selamat tahun Baru !!

Like Chocolate Cake Goes Perfect Dengan Wine
Tahun Baru Saya Akan Imperfect Tanpa anda.
Plz Be With Me On Tahun Baru ini selama-lamanya.
Selamat tahun Baru !! ........................ comel tahun sms baru untuk teman wanita

hati Young yang R penuh dengan sorakan, Dengan tidak pernah pemikiran yang penuh kesengsaraan.
Lama pergi, tetapi gembira Young Tahun 2018 Datang riang esok.

Its The Evening Terakhir Dari 2017.
Jadi List UA Sangat Happy Petang.
Juga Wish U Days Besar Dalam 2018
Semua Tahun Akan Datang Dalam Ur Life, Diisi Dengan kegembiraan.

Semoga tahun baru
Bawa hajat ini kepada anda semua
Warmth of love, comfort of home
Joy for your children,
Company and support of family n friends
A caring heart that accepts
N treats all human beings equally
Enrichment of knowledge n
Richness of diversity
Courage to seek n speak the truth
Even if it means standing alone
Hopes n dreams of a just world n
The desire to make it happen
A light to guide your path
Helping hands to strengthen unity
Serenity n peace within your mind,
Heart

May the spirit of this holiday
season fill your heart with love
peace and serenity
Wishing you many wishes for
the New Year Advance !

let the coming year be a glorious one that rewards all your future endeavors with success

May happy times and warm memories brighten your new year. Have a great year. Happy New Year.

Happy new year in advance to u & ur family.
This year wll bring u prosperity,
wealth,
success,
pleasure &
leasure.
Happy 2018.
Enjoy evry bit of life



Share44
Dua Mile Bando se,
Sath mile apno se,
Rahmat mile rab se,
Pyar mile sab se,
Yahi dua hai meri,
Rab se ke aap khus rahe sabse..
Happy New Year !!.........................best happy new year wishes for friends

Lo ji Arz kia hai
Dunya ne Kiye Bohat Zulm-o-Sitam.
Wah Wah
Dunya ne kiye Boht Zulm-o-Sitam.
Khuda ki Qasam
Ho Gaya 2017 Khatam!

Make your New Year a blast of fun! Celebrate the new beginning with
fireworks and greet your friends and family on the eve of new year 2018


I wish that not a single tear trickles down your cheek this New Year.
May you be blessed with joy and happiness all the year round.

Vanish everything thats bad, welcome everything thats good wish you a very happy new year.

Let the brand New Year discovers you fresher, happier, healthier, more joyful, more cheerful and more satisfied.
Here is wishing you a Happy New Year............................best happy new year sms



Share42
Remove Hate, Lust, Jealousy, Grudge, Animosity, Greed from your dictionary this new year's eve
and replace them with Love, Commitment, Support, Compassion, Honesty and Contentment,
Here is wishing you a very happy new year.......................best happy new year wishes sms

May the spirit of the season of New year fill your heart with serenity and peace. Wish you a happy new year!

May this new year be a step forward,
In leading you to new adventures,
New roads to explore and new success to reach!
Happy New Year 2018................................best happy new year sms




Lets ring this new year with only good things wish you a happy new year.

Laxmi ka haath ho
Sarswati ka saath ho
Ganesh ka nivas ho …
Aur Laxmi ke ashirwad se…
Apake jivan main prakash
hi prakash ho
“Happy new year”......................best happy new year sms in hindi

My heartiest wishes for a grand new year.
May God bless you. Wish you a very happy new year....................................best happy new year sms for friends

With all warmth of heart, I wish you a pleasant beautiful and wonderful New Year.

May god gift you a style to convert your dream into reality in this new year. Wish you Happy new year.

I wish you cross many milestones and to your destination this year. I wish a very happy new year.

Joy, happiness, love and good health all these I wish for you this new year. Wish you Happy new year.

Hope The New Year brings loads of good cheer for you, Wish you Happy New Near and good luck.

May all Your Dreams come True, this new year. Wish you a happy new year.




Throughout the Coming Year may your life be filled with little celebration of Happiness...
Wishes you a Bright, Happy and Prosperous New Year 2018 with God Bless..

Fill ur life with Happiness & Bright Cheer,
Bring to u Joy and Prosperity for the whole Year,
And it’s my New Year wish 4u Dear…
Wish u a VERY HAPPY NEW YEAR.

Keep the smile
Leave the tear,
Hold the laugh,
Leave the pain,
Think of joy,
Forget the fear,
Be joyous, coz
It’s new year ! Happy new year 2018



new year sms in  ,new year sms for girlfriend ,happy new year message sample ,new year sms 2018 ,new year wishes for friends ,happy new year message in gujarati ,new year messages 2017 ,funny happy new year message


================


Load comments